TCL 65P735 - Dikey Çizgilenme Sorunu (Desteğe ihtiyacım var.)

S Çevrimdışı

sadays

Aktif Üye
26 Eyl 2020
193
54
kesinlikle beni entere etmez deyin vatana o sizin tcl ile olan probleminiz ben hatasız bir tv alana kadar imza filan vermem deyin hatta thh da davayı sürdürün oraya bilgi verebilirler yeni tv verdik diye siz yeni bir dilekçe verin gerekirse gönderdikleri tv ilkinden de bozuk diye
 
N Çevrimdışı

nixlytr

Aktif Üye
20 Eyl 2023
78
23
kesinlikle beni entere etmez deyin vatana o sizin tcl ile olan probleminiz ben hatasız bir tv alana kadar imza filan vermem deyin hatta thh da davayı sürdürün oraya bilgi verebilirler yeni tv verdik diye siz yeni bir dilekçe verin gerekirse gönderdikleri tv ilkinden de bozuk diye
TCL firması tekrardan müşteri memnuniyeti açısından iade/değişim raporu verecek bugün. Kendileri öyle söylemişti.
Onunla beraber bugün Tüketici Hakem Heyetine gideceğim.
 
N Çevrimdışı

nixlytr

Aktif Üye
20 Eyl 2023
78
23
S sadays Umut Barış Umut Barış Samurai Samurai

TCL sadece iade raporu verebileceğini, değişimin tekrardan sağlanamayacağını söyledi. Ben de bugün kendim direkt Tüketici Hakem Heyetine gittim ve gittiğimde Vatan'ın imzalatmak istediği evrakı gösterdim. Şerh düşerek imzalayabilirsiniz. Problem yok dedi.

Bir kaç olay daha yaşandı Vatan Bilgisayar taraflı. Mutlu bir haber olacak gibi. Eğer ki olumlu cevap verirlerse buradan açıklarım tekrardan.
 
N Çevrimdışı

nixlytr

Aktif Üye
20 Eyl 2023
78
23
Vatan Bilgisayar bir konu da beni yanıltmış bunu buradan açıklayayım:
Şubedeki müşteri hizmetleri süreci tekrardan düzenleyeceğimi söylediğimde yeni ürün için tekrardan başvuru yapmanız lazım demişti ve bunu asabi bir şekilde söylemişti. Tüketici Hakem Heyetinde yapılan düzenlemede Aynı başvurudan tekrar düzenleme yapmış. Anlayacağınız hukuki süreçten anlamayan eleman koyuyorlar. Bu konuda şüpheniz oluştuğu takdirde en yakın Hakem Heyetine gitmenizi şiddetle tavsiye ederim.
 
N Çevrimdışı

nixlytr

Aktif Üye
20 Eyl 2023
78
23
Vatan Bilgisayar'ın şube müşteri hizmetleriyle ilgili bir şikayet talebinde bulunmuştum. Çünkü kendileri alaycı bir şekilde tavır gösteriyordu. Şikayet sonucunda Şube Yöneticisi tarafıma geri dönüş sağladı. TCL firmasının vereceği iade raporuyla beraber bu sefer kendileri tekrardan değişim sağlayabileceklerini söyledi.

Müşteri hizmetleri adına da özür diledi ve gerekli ikazları yaptığını söyledi.
 
Samurai Çevrimdışı

Samurai 

Moderatör
3 Ağu 2021
2,389
39
Vatan Bilgisayar'ın şube müşteri hizmetleriyle ilgili bir şikayet talebinde bulunmuştum. Çünkü kendileri alaycı bir şekilde tavır gösteriyordu. Şikayet sonucunda Şube Yöneticisi tarafıma geri dönüş sağladı. TCL firmasının vereceği iade raporuyla beraber bu sefer kendileri tekrardan değişim sağlayabileceklerini söyledi.

Müşteri hizmetleri adına da özür diledi ve gerekli ikazları yaptığını söyledi.
Kabul ederlerse C745 istediğiniz söyleyin, veya ekleyebiliyorsanız üzerine bir miktar ekleme yapmayı teklif edin. 5.000 TL farkla C745 almak çok iyi olurdu mesela.
 
N Çevrimdışı

nixlytr

Aktif Üye
20 Eyl 2023
78
23
Kabul ederlerse C745 istediğiniz söyleyin, veya ekleyebiliyorsanız üzerine bir miktar ekleme yapmayı teklif edin. 5.000 TL farkla C745 almak çok iyi olurdu mesela.
55C745 ile değişim için 11.000 lira istiyorlar.

Çünkü bu sefer değişimi TCL değil, Vatan Bilgisayar yapmak istiyor. P735 serisi ile değişimde para almayacaklarmış. Ama farklı marka model ile değişimde aradaki fiyat farkını ödemek durumundasınız dedi Şube Yöneticisi.

Hocam siz onu bunu geçin şimdi değişim işlemi sağlanır lakin Samurai Samurai

Şube müşteri hizmetleri tek tek benimle bağırarak konuştu. Birisi yalan söylüyorsunuz dedi ve bağırdı. Birisi sizin benimle ilgili probleminiz olamaz dedi.
Ben de hepsinden şikayetçi oldum. Bu şikayet sürecini de yakından takip edip buradan paylaşıcam. Bir müşteri/tüketici ile böyle konuşmak bu kadar kolay olmamalı.
 
Son düzenleme:
Samurai Çevrimdışı

Samurai 

Moderatör
3 Ağu 2021
2,389
39
55C745 ile değişim için 11.000 lira istiyorlar.

Çünkü bu sefer değişimi TCL değil, Vatan Bilgisayar yapmak istiyor. P735 serisi ile değişimde para almayacaklarmış. Ama farklı marka model ile değişimde aradaki fiyat farkını ödemek durumundasınız dedi Şube Yöneticisi.

Hocam siz onu bunu geçin şimdi değişim işlemi sağlanır lakin Samurai Samurai

Şube müşteri hizmetleri tek tek benimle bağırarak konuştu. Birisi yalan söylüyorsunuz dedi ve bağırdı. Birisi sizin benimle ilgili probleminiz olamaz dedi.
Ben de hepsinden şikayetçi oldum. Bu şikayet sürecini de yakından takip edip buradan paylaşıcam. Bir müşteri/tüketici ile böyle konuşmak bu kadar kolay olmamalı.
Ne kadar çok problem yaşadınız, çözüldü dedik yine olmadı.

55'' ile değişime nasıl 11.000 istiyorlar anlayabilmiş değilim.
65P735 modelini 33.899 TL fiyata satıyorlar,

65C745 38.499'a satılıyor.

Arada 4.600 TL fark var, neye göre 11.000 istiyorlar merak ettim.
 
N Çevrimdışı

nixlytr

Aktif Üye
20 Eyl 2023
78
23
Ne kadar çok problem yaşadınız, çözüldü dedik yine olmadı.

55'' ile değişime nasıl 11.000 istiyorlar anlayabilmiş değilim.
65P735 modelini 33.899 TL fiyata satıyorlar,

65C745 38.499'a satılıyor.

Arada 4.600 TL fark var, neye göre 11.000 istiyorlar merak ettim.
Alış fiyatım 19.799 lira. 55C745 baz alalım. 31.499 lira gibi bir fiyata satılıyor olması lazım. 31.499 - 19.799 lira yapmamı istiyorlar. Kalan o aradaki tutarı benden istiyorlar.
 
Samurai Çevrimdışı

Samurai 

Moderatör
3 Ağu 2021
2,389
39
Alış fiyatım 19.799 lira. 55C745 baz alalım. 31.499 lira gibi bir fiyata satılıyor olması lazım. 31.499 - 19.799 lira yapmamı istiyorlar. Kalan o aradaki tutarı benden istiyorlar.
Ama öyle değerlendirilmez ki, güncel fiyatlarından değerlendirilir.
 
N Çevrimdışı

nixlytr

Aktif Üye
20 Eyl 2023
78
23
Ama öyle değerlendirilmez ki, güncel fiyatlarından değerlendirilir.
Bunu şube yöneticisi söyledi. Alış fiyatı üzerinden değerlendirme oluyor dedi. Anladığım kadarıyla bu sefer değişimi TCL firması değil de Vatan Bilgisayar sağlayacağı için böyle sağlıyorlar.
 
W Çevrimdışı

Winston

Moderatör
4 Haz 2021
1,632
N nixlytr,
Ücretsiz değişimi sağla. Ondan sonra uzak dur şubeden. Bir şube yada ne karın ağrısı ise müşteri hizmetleri. Bir müşteriye bagiramaz yada şube müdürü. Alaycı bile konuşamaz. Ürün sorunlu değişim raporu var işlerini yapacak bunlar. Hem işlerini yapmiyorlar bide bagiriyorlar.
Hangi şube bu onu da yaz. Hatta başlığı değiştir. Şubenin adını yaz.
 
N Çevrimdışı

nixlytr

Aktif Üye
20 Eyl 2023
78
23
N nixlytr,
Ücretsiz değişimi sağla. Ondan sonra uzak dur şubeden. Bir şube yada ne karın ağrısı ise müşteri hizmetleri. Bir müşteriye bagiramaz yada şube müdürü. Alaycı bile konuşamaz. Ürün sorunlu değişim raporu var işlerini yapacak bunlar. Hem işlerini yapmiyorlar bide bagiriyorlar.
Hangi şube bu onu da yaz. Hatta başlığı değiştir. Şubenin adını yaz.
TCL 65P735 ile TCL'in verdiği iade raporuyla değişim sağlayabileceklerini söyledi Vatan Bilgisayar Yöneticisi. İade alıp tekrardan sipariş geçebileceklerini söyledi. Ben de şikayet kaydını takip edicem. Dediğim gibi siz en iyisi direkt tüm Vatan Bilgisayar şubelerinden uzak durun. Denizli'de oturuyorum ben. Denizli'de 1 adet şubeleri var. Benim bile hosting firmam var. Müşteriler sorun yaşadığında bile böyle davranmıyorum. Çok acayip bir işleyiş tarzları mevcut açıkcası.

Şunu unutmamakta fayda var. TCL tekrardan değişim raporu değil, iade raporu verecek. Bu iade raporu üzerinden Vatan kendisi değişim sağlayacak.
 
Son düzenleme:
Geri
Üst Alt