Samsung cihazları tamir edemiyor, yenisini veya muadilini bile vermiyor

M Çevrimdışı

multimesut

Yeni Üye
3 Ara 2021
6
37
21 Kas 2022 tarihinde aldığım Samsung marka cihazım 1 yıl geçmeden arıza yaptı. Samsung servisine verdim incelediklerinde tamirinin mümkün olmadığı söylendi. Bana fatura tutarı kadar hediye kuponu tanımlamışlar. Dedim ki aradan zaman geçti. Bu zamanda fatura tutarına sitenizden ancak cihazın adaptörünü alabilirim. Neymiş Samsung politikası böyleymiş. Samsung ta maalesef hizmet kalitesini düşürmüş. Belki 10 yıldır ürünlerini kullanıyorum ve bu son kullanmam olacak. Ben sizden parasını istemiyorum ya cihazımı tamir edin, ya yenisini verin, ya bir alt modelini verin ya da jest yapıp bir üst modelini verin. Yani sadece cihazımı verin. Benim bu mağduriyetimi şimdi kim karşılayacak. Eğer bir Samsung alıyorsanız cihazınızın tamir edilmeyeceğini bilerek alın.
 
Sota Çevrimdışı

Sota 

Root
6 Mar 2016
17,066
Cihazın tamir edilemeyeceğine dair servis raporu talep edin. Dilekçenizle beraber raporu tüketici hakem heyetine teslim edin.
Tıpış tıpış cihazınızı nasıl değiştirdiklerini göreceksiniz (Kullanıcı hatası kaynaklı arıza yoksa)
 
M Çevrimdışı

multimesut

Yeni Üye
3 Ara 2021
6
37
hiçbir kullanıcı hatası yok hatta çokta kullanmadım kutusu vs ile teslim ettim. çokta şikayet ettim ücreti iadesi son yapabilecekleri, olduğunu söylediler
 
slowfood Çevrimdışı

slowfood 

Moderatör
23 May 2022
7,881
hiçbir kullanıcı hatası yok hatta çokta kullanmadım kutusu vs ile teslim ettim. çokta şikayet ettim ücreti iadesi son yapabilecekleri, olduğunu söylediler
Öncelikle cihaz ne cihazı? O kısmını ben anlayamadım. Onu bir tanımlar mısınız?

İkincisi firma istediği kadar ücret iadesi! yapabileceğini beyan etsin. Açın Tüketici kanununu kendiniz okuyun. Haklarınızı birinci elden öğrenin. Tüketicinin seçimlik hakları TÜKETİCİNİN! seçimlik haklarıdır. O hakları firma seçemez. Kanunu okuduktan sonra konuyla ilgili T.H.H. başvurunuzu yapın ve süreci takip edin.
 
Geri
Üst Alt